Rasy

18.12.2010 18:57

Rasy

Hráč si v LOTRU může vybrat ze 4 základních ras.

Trpaslíci

Obyvatelé síní a horníci kovu.Trpaslíci jsou chrabrý lid, odolní před zkažeností nepřítele, ale slabí svou chamtivostí. Jsou excelentní bojovníci,v boji nesmírně houževnatí a prokazující schopnost tvořit velké věci. Trpaslíci ze Středozemě jsou známi pro jejich pevná rozhodnutí, neuvěřitelnou sílu a odhodlání objevit všechny věci v hlubinných zákoutích světa. Trpaslíci žijí své tajemné životy pod Velkými horami(Great Mountains), jsou excelentní horníci a řemeslníci s kamenem a kovem. Jsou průměrně vysocí čtyři a půl až pět stop a žijí velmi dlouho. Občas se dožívají až 250 let.
Hratelná povolání - Champion,Guardian,Hunter,Minstrel,Rune-keeper
Začínající oblast - Silver Deep Mine/Ered Luin

Trpasličí národnosti


Trpaslíci z Modrých hor(Blue Mountains) - Tvůj domov je v Ered Luin, kde byly dvě velká trpasličí království a kde žili příbuzní Thráina a jeho syna Thorina Pavézy poté, co je Šmak vyhnal z Osamělé hory.
Trpaslíci z Železných hor(Iron Hills) - Pocházíš z Železných hor, které jsou pro trpaslíky útočištěm před ledovými draky. Odtud pochází Dáin Železná noha, Král pod horou, příbuzný Thorina Pavézy.
Trpaslíci z Osamělé hory(Lonely Mountain)- Pocházíš z Ereboru z Osamělé hory,kde měl Šmak svoje doupě dokud ho nezískal Thorin Pavéza pro svůj lid zpět. Nyní zde vládne Dáin Železná noha jako král Ereboru.
Trpaslíci z Šedých hor(Grey Mountains) - Jsi z Ered Mithrin z Šedých hor kde stojí mocná hora Mount Gundabad a odkud pochází Durin, otec trpaslíků.
Trpaslíci z Bílých hor(White Mountains)-Jsi z jihozápadních síní Ered Nimrais z Bílých hor. Vaše království leží daleko od centrálních hor, kde kdysi sídlili lidé.

Staty ze začátku

Might Agility Vitality Will Fate
11 8 10 14 14

Pasivní schopnosti

 

  • Lost Dwarf Kingdomes: Fate - 8
  • Stocky:agility - 8
  • Sturdiness: Might +15 Vitality +10
  • Unwearying in Battle: +0.5 Morale a Power regenerace v boji
    Common Damage mitigation +1.0%
    Morale a Power regenerace mimo boj -1 m a -0.5 p

     

    Elfové

    Elfové, kteří obývali Středozemi jako první, vítali mladší národy Středozemě a uzavírali s nimi spojenectví. Ale po staletí válek a zrad se stali více ostražití a nedůvěřiví k ostatním národům. Vysocí a silní, spravedliví a elegantní. Tak by se dali popsat Elfové. Jsou také známy pro svoje nadšení z krás přírody. Elfové nestárnou jako ostatní rasy. Ve Středozemi stále žijí elfové, kteří si pamatují svoje dětství prvního věku. Pamatují si všechny škody které byly napáchány zlem. Jak věk plynul,tak se Elfové rozdělili do různých skupin a rozprostřeli se po celé Středozemi
    Hratelná povolání - Champion, Guardian, Hunter, Lore-Master, Minstrel, Rune-keeper, Warden
    Začínající oblast - Edhelion/Ered Luin

    Elfské národnosti


    Elfové z Lindonu - Pocházíš z Lindonu, ze zelených zemí mezi mořem a Ered Luin, kde vládl poslední velký král Gil-Galad.Nyní zde vládne Círdan, stavitel lodí z Šedých přístavů.
    Elfové z Lórienu - Pocházíš z Lórienu, z legendárního Zlatého lesa, kde elfové bydlí vysoko ve stromech Mallornech a kde vládne Celeborn, nejmoudřejší z Eldar ve Středozemi a paní Galadriel.
    Elfové z Temného Hvozdu(Mirkwood) - Jsi elf z Temného Hvozdu, nazývaný také jako Velký zelený les. Vládne zde král Thranduil a a dohlíží na vzrůstající zlo Dol Gulduru.
    Elfové z Roklinky(Rivendell) - Pocházíš z Imladris,nazývanou lidmi Roklinkou, postavanou Elrondem Půlelfem, jako místo pro uprchlé elfy z Eregionu před mocí Saurona.
    Elfové z Edhellond - Jsi z Nandoru z Edhellondu, velkého elfského přístavu v ústí Anduiny, postavené Amrothem.

    Staty ze začátku

    Might Agility Vitality Will Fate
    8 14 10 14 11

    Pasivní schopnosti

     

  • Agility of the Woods: Agility +15
  • Fading of the Firstborn: Fate -8
  • Sorrow of the Firstborn: Max Morale -20 regenerace morálky mimo boj -1
  • Suffer no Illness: Resistance proti nemocím a jedům (dříve to bylo +1%, teď nevím)

     

    Hobiti

    Hobiti jsou nejšťastnější, když žijí svůj jednoduchý život s několika chody jídel denně. Dokáží být ale solidní a spolehliví bojovníci, když je třeba.Hobiti jsou jednoduší, klidní a preferují život v norách v Kraji. Preferují poklidný život, večerní zábavu, farmaření, jedení a oslavy před nástrahami Středozemě. Ale v těchto zlých časech,je to právě nenáročný hobit,který svou překvapivou chytrostí meče a slova bude mít velký dopad na válku mezi svobodnými národy a Sauronem.
    Hratelná povolání - Burglar, Guardian, Hunter, Minstrel, Warden
    Začínající oblast - Green Hill Country/Archet/Little Delving

    Hobití národnosti


    Hobiti z Fallohides(Plavíni) - Milovníci stromů a lesů, Plavíni byly vůbec první,kteří přišli do Kraje. Bývají světlejší pleti, štíhlejší a vyšší než ostatní hobiti.
    Hobiti z Harfoot(Chluponozí)- Chluponozí jsou nejpodivnější obyvatelé nor. Jako první překročili západ do Eriadoru. Obvykle bývají tmavší pleti a menší než ostatní hobiti.
    Hobiti z Stoors(Statové) - Statové byli poslední, kteří přišli do Kraje a usadili se do východních bažin. Obvykle jsou těžší a rozložitější než ostatní hobiti.

    Staty ze začátku

    Might Agility Vitality Will Fate
    11 8 10 14 14

    Pasivní schopnosti

     

  • Hobbit Courage: Resistance proti strachu(Fear) (dříve +1%)
  • Hobbit Toughness: Vitality +15
  • Rapid Recovery: Regenerace morálky mimo boj +1
  • Resist Corruption: zvyšuje Shadow mitigation (dříve +1%)
  • Small Size: Might -8

     

    Lidé

    Nežijí tak dlouho jako elfově, nejsou houževnatí jako trpaslíci, nebo pružní jako Hobiti. Rasa lidí je známa pro svojí neuvěřitelnou odvahu a vynalézavost. Jsou nejmladší ve Středozemi, ale jsou předurčeni k vládnutí po třetím věku. Jejich smrtelnost byla považována za dar, ale časem to bylo známo jako "osud lidí". Muži a ženy jsou schopny velké odvahy a cti, ale také snadno mohou propadat ambicím, podvádět a zradit.
    Hratelná povolání - Burglar, Captain, Champion, Guardian, Hunter, Lore-Master, Minstrel, Warden
    Začínající oblast - Archet

    Lidské národnosti


    Lidé z Hůrky(Vrchovci) - Vyrostl jsi v Hůrce, která byla dříve část severního království Arnoru, kde vládl Elendil Vysoký, největší vládce Středozemě a později jeho syn Isildur. Nyní je to venkovská země a severní království se už dávno rozpadlo.
    Lidé z Dolu - Pocházíš z údolí v severovýchodní čísti Středozemě, pod Osamělou horou, kde Bard Lučištník zabil Šmaka a bojoval v bitvě pěti armád.
    Lidé z Gondoru - Pocházíš ze zemí Gondoru, jižního království kde kdysi vládl Elendil, Isildur a Anárion, vždy bdící na nebezpečí Mordoru.
    Lidé z Rohanu - Jsi pánem koní z Jízdmarky,oblasti poskytnuté Eorlovi od Ciriona, správce Gondoru. Nyní zde vládne Théoden,syn Thengela.

    Staty ze začátku

     

    Might Agility Vitality Will Fate
    14 14 8 11 10

    Pasivní schopnosti

     

  • Diminishing of Mankind: Will - 8
  • Easily Inspired: Zvýšené obnovení morálky
  • Gift of Men: Fate +15
  • Strong Men: Might +15