Herní statistiky
Když si ve hře otevřete deník vaší postavy - Character's Journal, uvidíte celkem dost číselných údajů. Základ těchto údajů je ale víceméně odvozen od základních pěti vlastností - might, vitality, agility, fate - síla, vitalita, agilita a fate(osud).
Might - Síla
Je jasné, že Might v tomto ohledu znamená především fyzickou sílu. Tudíž tenhle atribut je důležitý hlavně pro bojovníky. Má pár jednoduše pochopitelných, ale zásadních vlasností:
Common damage Defence = Might + Obrana brnění(Armour)
Šance na block = 2x Might
Agility
Agilita znamená přímo schopnost překonávat nebo vyhýbat se překážkám - pružnost, ohebnost, elegance. Trpaslíci mají agilitu nejhorší a elfové nejlepší.
Vlastnosti:
Šance na Evade - 2x Agility
Might a Agility
Jak je vidět obě zvyšují šanci na Parry. Platí, že:
Will - Vůle
Vůle především určuje kapacitu vaší power - energie. Nejdůležitější je tedy pro Lore-Mastery a Rune-Keepery ale jinak má občas problémy s nedostatkem energie skoro každé povolání.
Fate - Osud
1 bod Fate = 2 body Tactical Critical Effect Chance Rating
Vitality
Určuje základ množství morálky. Ale Vitalita také určuje vaši schopnost bránit se všemožným nebezpečím(Resistance a Mitigation) - chladu, krvácení, jedům, stínu, ohni.
Resistance a Mitigation
Aneb restistence a "zmírnění". Resistance je vlastnost, která zvyšuje šanci na úplné anulování určitého efektu - jed,chlad,oheň apod. - pak se nad vámi místo množství poškození objeví jednoduše resisted. Mitigation funguje tak, že efekty zmírňuje(pokaždé), prostě dostanete menší poškození.